Elérhetőségek

Airport Transzfer Hévíz

8360 Keszthely,
Ibolya u. 36.
Telefon: +36309872904

2016. október 09., 01:24Utazási feltételek

Kedves utasaink megrendelését az alábbiak szerint fogadjuk.

1. Alapadatok:

  • Kovács Béla egyéni vállalkozó
    • Tel.: +36-30/ 987-2904
  • Fantázianév: Airport Transzfer – Hévíz
  • Honlapcím: www.airporttransfer-heviz.hu
  • Postacím, székhely: 8360 Keszthely, Ibolya u. 36.
  • Adószám: 66243928-1-40
  • Nyilv. tart. szám: 33022464
  • Kapcsolattartó: Kovácsné Komlósi Tünde, 
    • Tel.: +36-20/419-4669

 

Általános Szerződési Feltételek

 

  • Az ÁFSZ hatálya kiterjed a szolgáltatóra, valamint a szolgáltatóval a személyszállítás igénybevételére vonatkozóan jogviszonyba kerülő valamennyi szerződő félre ( szerződő+ utas+ közvetítő) (személyi hatály)
  • Az ÁFSZ alapján a szolgáltató Közép – Európa tejes területén nyújtja a személyszállítási szolgáltatást.
  • A szolgáltatás igénybevétele csak a jelent ÁSZF tudomásul vétele után vehető igénybe. Az ÁSZF megismerését a szolgáltatást igénybevevő a Transzfer Szolgáltatási Szerződés aláírásával elismeri, hogy az ÁFSZ -ben foglalt feltételeket megismerte.

 

  1. A szolgáltató által nyújtott szolgáltatás meghatározása, fogalom meghatározások
    1.  A szolgáltató által nyújtott szolgáltatás
      1. A szolgáltató reptéri transzfer, illetőleg egyéb személyszállítási szolgáltatást nyújt a szerződő felek, illetőleg utasok részére.
      2. A szolgáltatáshoz tartozik, hogy a megrendelt autó az utast (okat) a csomagokkal együtt a megadott kiindulási címtől a célállomásig szállítja.
      3. A sofőr a csomagok, poggyászok kézi szállítására nem kötelezhető, de ezt emberségből elvégezheti.
      4. A transzfer szolgáltatás ideje alatt szükség esetén van rá mód, hogy az autó egyszer megálljon.
    2. Fogalmak
      1. Szolgáltató: Aki a szerződő fél által megkötött utazási szerződésben foglalt szolgáltatást nyújtja, jelen esetben Airport Transzfer – Hévíz.
      2. Közvetítő: Aki az Airport Transzfer – Hévíz megbízásából a szolgáltatási szerződés megkötését lebonyolítja a szerződő fél és szolgáltató között.
      3. Szerződő fél: Az a természetes illetőleg jogi személy, aki az utazási szerződést megköti a szolgáltatóval. Amennyiben a szerződő fél a szolgáltatás igénybe vevője is egyben, úgy személye egybe esik az utas személyével, és ez esetben mind a szerződő fél, mint pedig az utas kötelezettségeit teljesíteni köteles, illetőleg jogait viselni jogosult.
      4. Utas: Az a személy, aki a szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.
      5. Megrendelő: A szerződő fél vagy/és az utas.
      6. Reptéri transzfer: Az utas szállítása a lakásától a repülőtérig, illetőleg vissza.
      7. Partner: Az a természetes illetőleg jogi személy, aki a szolgáltatást a szolgáltató helyett nyújtja.
      8. Extra poggyász: 1 nagy bőrönd + kézipoggyász/fő feletti csomagmennyiség, kerékpár, gyerekkocsi, élő állat, stb.

 

  1. A szolgáltatási szerződés megkötésére vonatkozó eljárás, a szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei, a szolgáltatás igénybevételének korlátai.
    1.  A szolgáltatás igénybevételének módja, a megrendelések fogadása:
      1. A szolgáltatást csak utazási szerződés megkötésével, illetőleg az ÁFSZ megismerésével lehet igénybe venni.
      2. Bármely időpontra felveszünk rendelést, amennyiben szabad kapacitásunk lehetővé teszi. A megrendeléseket a beérkezések sorrendjében igazoljuk vissza.
      3. A megrendelés költségmentesen lemondható az utazás megkezdése előtt 48 órával. Azon belül a viteldíj teljes értékét kiszámlázzuk. Ez azokra a szerződésekre is vonatkozik, amelyek 48 órán belül érkeznek, valamint ha az utas figyelme másra irányul, és másik szolgáltatóval utazik el.
      4. A megrendelés költségmentesen módosítható az utazás megkezdése előtt 48 órával, ha a szabad kapacitás lehetővé teszi. Amennyiben módosított időpont foglalt, a szerződés semmisnek minősül.
      5. Az utazási szerződés létrejön
    2. Partnerutazási irodáinkon keresztül
    3. Személyesen
    4. E- mailben részletezve vagy előzetes telefon egyeztetés alapján a már megadott telefonszámokon
    5. Fax-on
      1. A 3.1.5.-ös pontban történt megrendelés és az azt követően megküldött visszaigazolás a megrendelő és a szolgáltató közötti szerződésnek minősül.

 

  1. Az egyes szerződések megkötésére vonatkozó eljárási rend
    1. Az interneten leadott megrendeléseket a beérkezés után 24 órán belül visszaigazoljuk.
    2. Sürgős, azonnali kiállás esetén, amennyiben írásos megrendelésre és visszaigazolásra nincs mód és idő, a telefonos vagy személyes megrendelés is szerződésnek minősül.
    3. Ebben az esetben a szerződés aláírására az utazás megkezdése előtt a sofőrnél található szerződés aláírásával kerül sor.

 

  1. A szolgáltatás igénybevételének korlátai
    1. A szolgáltatást személygépkocsival végezzük, melyben egyszerre 4 utast tudunk szállítani. Minden utas felár nélkül 1 nagy bőröndöt és 1 kézipoggyászt hozhat magával.
    2. Az extra csomagmennyiséget a szerződő él köteles előre jelezni. Nem szokványos poggyász szállításáért felárat kell fizetni, (Pl. kerékpár, kutya, gyerekkocsi, stb.) melynek díja 2.000 Ft/csomag, illetve db.
    3. Kutya kizárólag 10 kg alatt, ketrecben, vagy ládában szájkosárral, felügyelet mellett szállítható.
    4. A kutya illetve kisállat vagy utas az autóba történő bepiszkítása esetén az utas köteles kozmetikai tisztítási díjat fizetni, melynek összege 12.000 Ft.
    5. Az egyes megrendelések teljesíthetősége érdekében szerződött partnereket vesszük igénybe, akik által nyújtott szolgáltatás az általunk nyújtott szolgáltatással egyenértékű, és ezáltal szerződő fél, a szolgáltató által vállalt szerződést teljesítettnek tekinti.
    6. A gépkocsiban felejtett tárgyakért felelősséget nem vállalunk, kártérítési igényt nem fogadunk el. A megtalált tárgyat 1 évig őrizzük meg. Amennyiben a vendég kéri, hogy a megtalált tárgyat postázzuk el, annak költségét az utast terheli.

 

  1. Viteldíjak, fizetési feltételek
    1. Viteldíjak
      1. Az aktuális árjegyzékben megadott árak
      2. A közvetítőinknél megadott mindenkori ár
      3. A viteldíjak alku tárgyát nem képezhetik
      4. A megadott árak Hévízről és környékéről történő indulás esetén értendők. Azon települések, amelyek Hévíztől 20 km-es körzetén kívül esnek, kiállási díj kötelesek. Az árakat előzetesen egyeztetjük a megrendelővel.
    2. Fizetési feltételek
      1. Internetes illetőleg telefonos, vagy fax-os megrendelés esetén történő fizetést a szolgáltató által megadott banknál vezetett, megadott számú számlájára kell befizetni, illetve elutalni.
      2. Amennyiben a szerződő félnek nincs lehetősége utalni illetve befizetni, úgy a sofőrnél az utazás megkezdése előtt készpénzben is lehet fizetni.
      3. A személygépkocsiban bankkártyával történő fizetésre nincs lehetőség. Amennyiben a szerződött közvetítőinknél lehetőséget biztosítanak bankkártyás fizetésre, abban az esetben nálunk lehetőség nyílik erre a fizetési módra is.
      4. Az aktuális árak 1 óra 30 perc várakozási időt foglalnak magukba a kiállási időhöz képest.

 

  1. Szerződésmódosítás feltételei
    1. A feleken kívülálló okok miatt
      1. Amennyiben bármely okból kifolyólag a várakozási idő megnő, (reptér, vasútállomás) úgy az utast értesítjük a következő gépkocsink indulási időpontjáról. Ilyen esetben akár több óra várakozási idő is előfordulhat. Adott esetben kérjük az utast, hogy feltétlenül várakozzon a sofőr megérkezéséig a terminálban.
      2. A járat késéséből adódó többletvárakozás miatt a szolgáltató a felelősséget kifejezetten kizárja, és kártérítés nem terheli.
      3. A szolgáltató a megrendelés teljesítésére érdekében több biztonsági útvonalat is meghatároz az előre nem látható események elkerülése érdekében, (pl. baleset, útlezárás, sorban állás, stb.) de ezek következtében előforduló késésért a szolgáltató felelősséget nem vállal.
    2. A felek érdekkörében felmerülő okok miatt
      1. Az utas érdekkörében felmerülő okok miatt
      2. Az erre a pontra vonatkozó leírások az ÁSZF 3.1.3. valamint 3.1.4. pontjaiban foglaltak az irányadók.
      3. A szolgáltatás során a szolgáltató során a szolgáltató bizonyítható hibája kapcsán felmerülő károkért kártérítési felelősséget vállalnak.

 

  1. Felelősség
    1. A szolgáltató felelőssége
      1. A szolgáltató köteles a visszaigazolásban meghatározott feltételek szerint teljesíteni.
      2. Köteles az utast, illetőleg a szerződő felet bármely változásról haladéktalanul értesíteni.
      3. A szolgáltató a felelősséget kifejezetten kizárja a légitársaság hibájából vagy az időjárás miatt adódó nagymértékű késésekért, járattörlésekért. Továbbá azokban az esetekben is, amikor baleset, hosszas várakozás, útlezárás, illetőleg bármilyen nem befolyásolható esemény miatti késés, stb. miatt, az utas további utazása meghiúsul.
    2. A szerződő fél illetőleg az utas felelőssége
      1. A megrendelő köteles a szolgáltatót bármely változásról haladéktalanul értesíteni. Az értesítés elmaradásából eredő károkat a megrendelő köteles viselni.

 

  1. A szerződés megszűnésének esetei
    1. Teljesítés: Teljesítettnek kell tekinteni a szerződést, ha szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségeinek eleget téve az utast, a szerződő felet eljuttatta az úti céljába.
    2. Felmondás:
      1. Az utas illetőleg a szerződött fél az utazási szerződést 48 órával a lefoglalt időpont előtt térítésmentesen felmondhatja. 48 órán belül történő lemondás esetén a teljes viteldíjat ki kell fizetni.
  2. A szolgáltató csak és kizárólag abban az esetben jogosult felmondani a szerződést, amennyiben rajta kívülálló okok miatt eleve lehetetlen az utast az úti céljába eljuttatni.
  3. Vis major: Ebbe a körbe számítanak különösen a természeti katasztrófák, járványok, háborúk, sztrájk, stb. Az ebbe a körbe tartozó körülmények bekövetkezése esetén kártérítési felelősség nem terheli a szolgáltatót.

 

  1. Egyebek, záró rendelkezések
    1. Jelen Általános Szerződési Feltételek 2013. július 01. napján lépnek hatályba
    2. A szolgáltató egyoldalúan jogosult az ÁFSZ megváltoztatására azzal a feltétellel, hogy a megkötött szerződésekre a megkötéskor hatályos szerződési feltételek vonatkoznak.
    3. A megrendeléssel egy időben a megrendelő és az utas a szolgáltatóval igénybevételének feltételeit elfogadja, tudomásul veszi, és tudomásulvételét aláírásával igazolja. Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatásokat, aláírásával utastársai nevében is nyilatkozik illetve szerződéseket köt.
    4. A fent leírt feltételek nem ismerete nem mentesít a benne foglaltak felelőssége alól.
    5. A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre a Ptk. és az egyéb vonatkozó jogszabályokban meghatározott előírások vonatkoznak.

 

Keszthely, 2013. Július 01.




« Vissza az előző oldalra!
Airport Transzfer Hévíz - MagyarAirport Transzfer Hévíz - Angol nyelvAirport Transzfer Hévíz - Orosz nyelv